Ik verzorg de publiciteit voor uw evenement of festival, maar kan ook uw communicatiemedewerker vervangen bij ziekte of verlof. Heeft u een (startend) bedrijf of organiseert u een evenement/project dat u beter op de kaart wilt zetten? Op basis van uw situatie, budget en doelgroep maak ik een praktisch communicatieplan. U kunt hier zelf mee aan de slag of u laat de uitvoering volledig aan mij over.
Kernwoorden:
flexibel, zelfstandig, scherp, creatief, oog voor details én het grote geheel.
Specialisatie:
externe communicatie, publiciteit, social media, strategie, advies.
Opdrachtgevers:
CJP, Firma Media, Het Nieuwe Instituut (voorheen Premsela), Festival Mooie Woorden.
Neem contact op voor meer info of een offerte.
concept, organisatie en communicatie Lokaal 181 | Firma Media
Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen (2014) presenteerden Firma Media en mediaplatform Massa een uniek stemlokaal voor en door Utrechtse jongeren. Het programma in aanloop naar de verkiezingen bestond uit muziek, debat en diverse media-installaties. Ik bedacht het concept, zorgde voor publiciteit en werkte mee aan de organisatie van het project. Lokaal 181 werd een groot succes. Meer dan 600 voornamelijk jonge Utrechters brachten hun stem uit in het stemlokaal én zowel lokale als landelijke media berichtten erover.